Drönardebatten fortsätter

Nu var det återigen ett tag sedan jag skrev något här! Läste du mitt förra inlägg om drönare eller så kallade obemannade/förarlösa flygplan? Tills dess jag hinner skriva ett lite längre blogginlägg vill jag passa på att tipsa om ett seminarium som jag deltog i för några veckor sedan ”Drönare – framtidens krig?”. Du hittar fortfarande webb-sändningen här.

Vill du hellre läsa vad jag sa hittar du det här.

Du kan fortfarande skriva under vårt upprop och inte minst skriva ut egna listor som du kan skicka till oss. Dela länken till uppropet eller ladda ned listan för underskrift här: Vi kräver ett stopp för svenska drönare! IKFF upprop

Vi hörs!

About josefineikff

Internationella Kvinnoförbundet för Fred och Frihet, IKFF

Posted on maj 27, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

Fredsobservatörernas blogg

Vi arbetar för fred och mänskliga rättigheter genom ickevåld. Vi finns i Guatemala och Mexiko

Kristna Fredsrörelsens blogg

om ickevåld, fred och rättvisa

Ordföranden bloggar

Svenska Freds ordförande Agnes Hellström bloggar

